Print

37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Videocon-tvättmaskiner

Tar bort vilken smuts som helst

Vi har nästan vant oss att oftast se x22remakesx22 på redan existerande koncept, så därför är det riktigt kul att se en originell idé som den här från Ogilvy & Mather i Mumbai, Indien. Dom visar att Videcons tvättmaskiner tar bort vilken smuts som helst och gör det med ett briljant koncept som är så enkelt, och samtidigt så bra. Videocon Washing Machines Clean any kind of dirt.
Läs mer om Print, Tvättmaskin, Videocon
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Mini Cooper

Ramp

TAXI 2 i Toronto, Kanada ville visa kraften i nya Mini Cooper. Så dom tog dom dassiga och oftast småtråkiga svarskorten och gjorde om dom till en ramp som folk kunde slita loss och skicka in för att få lite balla MINI produkter tillsammans med mer information om nya Minin. Alltid roligt när man ser ett ganska outnyttjat medie få ett syfte och som tillämpas för att passa in i kampanjen.
Läs mer om Print, Mini Cooper,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Svenson Hair Center

Det finns hopp.

Tokigt snygg art direction från Publicis i Singapore i deras kampanj för Svenson Hair Center som har specialiserat sig på att förhindra håravfall. Fräsh idé som sticker ut från andra reklamer i samma genre och samtidigt levererar och visar budskapet väldigt tydligt på ett väldigt smart sätt. There is still hope. If you act now. No better way to fight hairloss.
Läs mer om Print, Svenson,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Wilson Dd6 Driver

Bortslagen golfboll

Reklambyrån Publicis i Zurich, Schweiz har tagit fram den här smarta reklamen som applicerar ett redan existerande koncept på en ny produkt. Även om golfare ofta slår bort bollar oberoende av längd på våra slag så tycker jag ändå att idén fungerar bra och ger den effekt som är tänkt att fås av reklamen. If found return to Wilson Staff Dd6 Distance Driver owner: Name: Course: Country:
Läs mer om Print, Wilson, Golf
36.3°
+
Nicklas Tingström
0

Megastar Cineplex

Eller inte alls

Roliga reklamer från Ogilvy & Mather i Vietnam som tycker att man ska se film på Megastar Cineplexs storskärmar, eller inte alls. Behöver kanske lite mer jobb, men galet söta är dom iallafall. On a smaller screen, you get a smaller movie.
Läs mer om Print, Megastar Cineplex,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Levis

Klänger sig fast

Snygga annonser från JWT i Bangalore, Indien i en kampanj för att marknadsföra Levis nya Cling Fit-serie som fritt översatt blir x22Klänga sig fast passformx22. Miljön passar perfekt in på budskapet, men frågan som följer är såklart varför dom har bälten på sig om Levis nya modell ska sitta så bra som kampanjen syftar på. Cling fits
Läs mer om Print, Levis,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Negroni

Landskap

Vet inte om man borde bli hungrig eller bli vegetarian av den här kampanjen för Negroni som DDB i Italien har tagit fram. Att den är välgjord kan man inte orda om iallafall, grymt bra jobb av dom kreativa italienarna från DDB med att skapa den värld som verkligen passar in på deras slogan. A world cut out for you
Läs mer om Print, Negroni,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Pampers

Stödjer UNICEF i kampen mot den tysta döden

- med butikskampanjen där ”1 paket = 1 vaccin” ska rädda livet på miljontals barn Lager och hyllor i butikerna kommer snart att fyllas med blöjpaket med en annorlunda logotyp. Det är Pampers som hjälper UNICEF, FN: s barnfond i kampen mot spädbarnsdöden neonatal stelkramp. Kampanjen pågår i tolv europeiska länder under november och december 2007 och innebär att varje såld Pampersprodukt ger en vaccinationsspruta till en gravid mamma i ett ut...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Pampers, UNICEF
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Toyota Rav4

Nöjespark

Det har blivit dags för att leka lite mer med din Toyota Rav4 enligt byrån Dentsu i Kina. Dom har skapat en berg-och-dalbana i en grymt skön miljö för att få fram det budskapet och frågan som följer är väl om det verkligen är rätt bil att applicera konceptet på. Skulle ha velat sett en Rav4 in action någonstans längs spåret för att få fram rätta känslan, och kanske lite mer jobb i photoshop. RAV 4 time, play more. Toyota...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Toyota Rav4,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Sonax Xtreme

Car Polish

Reklambyrån Serviceplan München, Tyskland har verkligen lyckats bra i såväl koncept och idé som i utförandet av den här kampanjen för Sonax Extreme bilvax. Med ett så pass bra utförande som dom har lyckats få fram genom hela serien är det bara att boka plats i bokhyllan för alla priser inför Cannes 2008. Sonax Xtreme Car-polish
Läs mer om Print, Sonax Xtreme, bilvax
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Stabilo

Stryk över dom bästa bitarna

Något jag blev duktig på i skolan var att, efter flitigt användande av överstrykningspennor under mindre roliga lektioner, kunna få ihop hela meningar med dolda budskap precis som i deras kampanj. Tydligen är det inte bara jag som har underhållit mig själv med liknande sysselsättningar utan även någon på byrån Grey i Hong Kong kan relatera till samma syssla. Någon annan? Räck upp en hand.
Läs mer om Print, Stabilo,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Azimut Yachts

Okej?

Väldigt luddig marknadsföring av JWT i Milano, Italien för Azimut Yachts. Tanken bakom konceptet ska väl leka med deras budskap, att man ska fånga drömmen, och då har dom förmodligen försökt ta fram någons sorts drömvärld. Snyggt, men kommer man undan med vad som helst nu för tiden? Capture the dream.
Läs mer om Print, Azimut Yachts,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Luckypet

Endast den finaste fisken

Den här kampanjen från The Jupiter Drawing Room i Kapstaden, Sydafrika visar hur katterna ser sig själva när dom blir så pass bortskämda med kattmaten Luckypet. Enbart mat fin nog för en kunglighet duger när du har vant katten med Luckypet Annorlunda twist på x22om katten själv får väljax22 som vi har vant oss att se, har faktiskt inte ens lagt märke till ett annat kattmatsmärke än Whiskas tidigare. LuckyPet. Only pure fish will do....
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Luckypet,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Raiffeisen

Vi lyckas tillsammans

Lite annorlunda marknadsföring från en bank, lite väl knepig att förstå sig på vid en första inblick, men banken ska iallafall representera arbetarna, roddarna och fiskaren som osynligt hjälper till. We succeed together.
Läs mer om Print, Raiffeisen,
37.0°
+
Daniel Tingström
0

Mer rent

Det blir inte renare än såhär

Ariels reklambyrå går kliniskt när de vill beskriva Ariels nya höjder av renhet på våra kläder efter att de fått frottera sig med deras nya produkt. Mycket renare än antiseptiskt blir det inte så Grumme kan gå och lägga sig. Inte så hög modegrad kanske och lite långsökt måhända, eller skriver jag dumstrut på konsumenternas näsa nu?
Läs mer om Print, Tvättmedel,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Åsens Mejeri

Gör så lite som möjligt

Malmöbyrån Althén & Co har tagit fram en kampanj för Åsens Mejeri på temat ”Åsens kan konsten att göra så lite som möjligt”, vilket syftar på att det lilla mejeriet gör så lite som möjligt med mjölken så att den ska smaka som den gjorde förr. Kampanjen som går i dagspress och utomhus, består även av en hemsida där Åsens produkter och budskap finns. Produktionsbyrå för webben var Paper Jam.
Läs mer om Print, Åsens,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Ridsect

Självmord

Alltid roligt med bra och fräsh art direction, den här gången från DDB Worldwide i Singapore som gör reklam för insektssprayen Ridsect. Ska man tro reklamen så är det insekternas val när det är dags att stämpla in för gott. Lite synd att skalorna är fel, men när det handlar om fantasi så försvinner lätt sådana detaljer med hedern i behåll.
Läs mer om Print, Ridsect,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Jeep

Drömmer vidare

Jeep fortsätter att marknadsföra sitt märke med utomhuslivet. Frågan är väl om ens hälften av ägarna till en Jeep använder sin bil på grund av deras brinnande intresse för camping, vandring eller något annat utomhuskör. Tror inte heller att dom borstar tänderna med en pinne, duschar kallt eller har en varg som husdjur, men det handlar väl om drömmar och inget annat. Kampanjen har iallafall tagits fram av Bates Y&R i Köpenhamn.
Läs mer om Print, Jeep,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Scotch

3M Magic

Serviceplan München har fått en ganska tacksam uppgift att göra marknadsföringen för Scotch-tejp. Man får nog anstränga sig ganska hårt för att lyckas göra någonting dåligt med en produkt som Scotch just för att användningsområdet är så brett. Vad kan man inte laga med tejp tänker jag, i teorin iallafall. Eltejp fixar ju det mesta, och vi ska inte ens börja med silvertejp, som användes väldigt flitigt på min stackars moped.
Läs mer om Print, Scotch,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Norton

Tar hand om ditt Windows XP

Norton Systemworks tar hand om ditt Windows XP. Det har Stella Geurtsen och Kris Spapé visat på ett fyndigt, smart och väldigt enkelt sätt. Tycker dom kunde gått ett steg längre och x22photoshoppatx22 in lite längre gräs, så man verkligen ser att dom klipper gräset eller kanske till och med lagt på lite löv som någon krattar bort. Bara en idé, hur som helst, en rolig och fungerande kampanj som får fram budskapet.
Läs mer om Print, Norton, Windows
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Greenpeace

Sista utropet för global uppvärming

Lite långsökt kampanj för Greenpeace gjord av Yehoshua/TBWA i Israel men samtidigt riktigt smart och briljant. Alla flyg är inställda på grund av att städer vid kusten har blivit översvämmade till följd av att polarisarna smältit och höjt vattennivån. Börjar bli tjatigt det här med kampanjer som handlar om global uppvärmning, kanske är det bara struntprat, men vågar vi ta den chansen? Jag gör det iallafall inte. Last call for global warming....
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Greenpeace,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Les Enfants

Bästa foto och film?

Är man ute efter bästa foto och film får man börja öva lika tidigt som den kreativa byrån Les Enfants har gjort. Iallafall om man ska tro Publicis i Milano som har tagit fram kampanjen. Gillar hela upplägget, jag får iallafall intrycket av att dom gör vad som helst för att få fram det som krävs. Tyckte också deras visitkort var värt att nämnas. Har verkligen blivit en x22suckerx22 på visitkort, på samma sätt som min bror var på påsar kanske. Ap...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Les Enfants,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Peugeot 206 Escapade

Äventyrsbilen

Attraktiv kampanj med annorlunda tänk från Euro RSCG i Brasilien i deras kampanj för Peugeot 206 Escapade. Lite svårt att koppla konceptet, men jag antar att det är för att visa äventyrssidan av bilen, hur som helst har dom iallafall haft roligt och resultatet drar definitivt blickar till sig. Ready for the weekend with you.
Läs mer om Print, Peugeot,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Volkswagen Eos

Första Coupé Cabrioleten med panaroma solfönster

Ogilvy i Sydafrika har gjort den här kampanjen för att visa effekten av nya Volkswagen Eos med panorama solfönster. Nu börjar man känna igen Volkswagenreklamerna igen som oftast sticker ut lite från mängden.
Läs mer om Print, Volkswagen,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Home Centre

Nya hem att leverera

Home Centre leverar nya hem. Det har The Classic Partnership i Dubai visat med att smälla in ett helt vardagsrum med möbler i en gigantisk flyttlåda. Det sköna med annonsen är att möblerna ser ut att vara ifrån 70-talet, men det är tydligen det senaste för Dubai. Kul att se hur en reklam tolkas annorlunda beroende på geografiskt område. Skulle den ha körts i Europa skulle jag gissat på att det var någon förvaringsfirma som behåller finishen på ...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Home Centre,
36.9°
+
Nicklas Tingström
0

Cascade Premium Mellanöl

Nästan dubbelseende

Mccann-Erikson, Singapore har gjort en kampanj för att visa effekten av Cascade Premiums mellanöl. Tanken bakom annonsen är att med bara 4% alkoholhaltig öl så blir du aldrig så berusad att du ser dubbelt, bara nästan. Enkelt och annorlunda för en alkoholkampanj som kanske skulle behövt lite mer redigering, men jag gillar den. 4% Alcohol
Läs mer om Print, Cascade, öl
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Glaxo Smith Kline

Låt inte en risk gömma en annan

Byrån Air i Brussel, Belgien har gjort en kampanj för ett läkemedelsföretagsom heter Glaxo Smith Kline. Tog mig ett bra tag att hitta vad det var reklam för. Loggan är helt osynlig och hur har dom tänkt med copyn? Massa konstiga ord på sjukdomar jag aldrig hört talas om förut, vilken målgrupp riktar dom sig till? Professorer i genetik? Riktigt snygg illustration iallafall, med lite ändringar i text och logga skulle den nog blivit riktigt bra. ...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Glaxo Smith Kline,
37.1°
+
Nicklas Tingström
0

BMW annons för STCC

Fredrik Ekblom mästare

För första gången någonsin har en STCC säsong avgjorts när ett race återstår. Det har Jung von Matt, JVM tagit tillvara på och tagit fram den här annonsen som har en riktigt bra text som träffar rätt för målgruppen, och den sitter säkert lika skönt för alla konkurrenter. Vi gratulerar BMW och Fredrik Ekblom till segern och JVM för ha tagit tillfället i akt och tagit fram en bra annons. I en sport där en sekund är en evighet ska det mycket till f...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, BMW, STCC
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Alzheimer

Sätter minnen i bur

Kraftfull kampanj av Saatchi & Saatchi i Paris för Alzheimers i Frankrike. Det har satts lås och bom på familjefoton för att på så sätt illustrera att folk med Alzheimers inte kommer åt dom minnena längre. Enkelt och smart sätt att skapa medvetenhet hos andra så att vi bättre kan förstå sjukdomen. In France, one million people canx27t get hold of their memories.
Läs mer om Print, Alzheimer,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Röda Korset

Anopheles myggor

Frågade mig själv hur den här bilden var tänkt att förmedla svält, tills jag tittade lite närmare och upptäckte att alla ögon på myggan hade en reflektion av ett litet barn i Afrika som precis är på väg att bli smittad. Folk i Afrika blir smittade av bland annat Malaria av myggor som den här och det gör att antalet döda på grund av svält blir ännu högre. Annorlunda vinkling av problemet från Grey i Madrid, som griper tag lite extra när dom målar ...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Röda Korset,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Harley Davidson

Sluta drömma

FNL Communications i Sydney har tagit fram den här brillianta marknadsföringen för Harley Davidson som verkligen träffar rätt för målgruppen. Jag hade nog velat se någon bakom en slagborr, en asfaltsläggare ellerr något annat skakigt som bättre förmedlar känslan i en Harley Parkinson.
Läs mer om Print, Harley Davidson,
37.0°
+
Daniel Tingström
0

Konsekvensanalys

Lätt överdrift runt global uppvärmning

Såg morgon-TV imorse om att regeringen inte alls satsar så miljön. Istället drar de ner anslagen med 1,6 miljarder jämfört med tidigare. Här kan det bli diskussion. Bluff eller inte, den globala uppvärmningen är på tapeten och balansgången mellan att trötta ut oss konsumenter med information runt frågan är en delikat sådan. Apropå delikat. Vad händer med maten när klimatet värms upp? Dessa annonser ger oss sin version på den frågan.
Läs mer om Print, Miljö,
37.0°
+
Daniel Tingström
0

OS i Peking 2008

Amnesty har lite invändningar

Eftersom ingen annan verkar vilja ta ansvar inför det sjuka valet i att lägga nästa OS i Kina faller lotten på Amnesty. Marknadskrafterna har tagit sitt ansvar som vanligt. Starkt upplägg i annonserna inte sant?
Läs mer om Print, Amnesty,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Heinz

Spöar andra varumärken

Här har varumärket Tesco åkt på stryk av Heinz Mean Beanz som är så elak att den mobbar andra varumärken på hyllan. Frågan som följer är om det är etiskt, eller ens lagligt att marknadsföra en produkt på det här sättet? Ingen moralpanik här inte, utan nyfiken på vad det egentligen är som gäller.
Läs mer om Print, Heinz,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Antirök-kampanj

Varje år dödar rökning mer än en 9/11

En annons i Khaleej Times meddelar att varje år dör 5.4 miljoner människor på grund av rökrelaterade orsaker. 2000 gånger mer än en 9/11. Min första tanke var hur någon från New York eller någon som känner en anhörig från 9/11, reagerar på den här annonsen där dom liknat två rökande cigaretter med World Trade Center tornen. Har det gått så lång tid att tabustämpeln har gått över sitt bäst föredatum?
Läs mer om Print, Antirök-kampanj,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

IBM

Är trötta på kablar

Precis så här tycker jag man borde göra med alla kablar och ledningar. Tänk om Nikola Tesla kunde ha jobbat lite snabbare innan Edison kom och förstörde. Den här kampanjen för IBM står iallafall Ogilvy i New York för och man tycka att dom har gått till överdrift med storleken på bollen. Min tejpboll under mina hockeytider kom aldrig ens i närheten. ibm.com/outwithcables
Läs mer om Print, IBM, Ogilvy
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Levi´s Copper Jeans

Annorlunda idé av Bartle Bogle Hegarty Asia-Pacific, Singapore. På samma sätt som vi får hjälp att x22hålla ihopx22 våra benbrott, håller Levi´s ihop sina sömmar och fickor på. Är det verkligen samma material som används i båda fallen? En ball vinkling på en Jeanskampanj iallafall.
Läs mer om Print, Levis,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Ipanema Gisele Bundchen

G2B sandaler

Sanslöst, nästan sensationellt snygga illustrationer av W/Brasil i Brasilien. Bland det bästa som görs idag i designväg kommer just ifrån Brasilien och man kan ju undra varför dom oftast är så jäkla bra där nere. Ska man ändå vara en sann svensk och hitta något som inte känns helt rätt, så ska väl det i så fall vara att man tappar lite fokus på varumärket och produkten. Ganska lätt hänt när Gisele Bundchen är omringad av alla snygga effekter och...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Ipanema, Gisele Bundchen
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Fujitsu

Air Conditioners

Sött och kreativt från byrån Grey i Singapore. Det blir tydligen så kallt med deras Air-condition att dom måste sticka en liten pyjamas för det lilla bonsai trädet så att det inte fryser. Årets julklapp?
Läs mer om Print, Fujitsu Air Conditioners,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Nokia tejpar

I deras bli ett med din N95 reklam

Nokia reklamen x22bli ett med din N95x22 har varit överallt på reklamskyltar. Nu kör Nokia vidare och använder Gerilla marknadsföring på sig själva med tejp om folk som fått konstiga händer. Hur den x22mutationenx22 ska ha gått till kan man ju fråga sig, känns lite påtvingat och krystat.
Läs mer om Print, Nokia, N95, utomhus
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Flex Your Power

Växthuseffekten är ett val

Brainchild Creative i San Francisco har tagit fram en riktigt kraftfull kampanj för Flex Your Power som är en organisation i Kalifornien som verkar för att stoppa växthuseffekten. Kampanjen ger en bra inblick med slagkraft för att ge betydelse för målgruppen som vid det här laget borde vara alla. Men alltför många står och sover vid sidan om, vakna! And to my children I leave _. Global warming is a choice. Flexyourpower.com...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Växthuseffekten,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Pantene Time Renewal

Restaurerar gammalt hår

I Melbourne, Australien tycker byrån Grey att man kan använda Mona Lisa en gång till för att visa att en produkt kan göra gammalt till nytt. Nästa gång är det väl någon plastikkirurg som använder tavlornas tavlor för att visa att det aldrig är försent att lyfta ögonbrynen eller varför inte näsan. Pantene Time Renewal. Restores age-damaged hair.
Läs mer om Print, Pantene,
36.4°
+
Nicklas Tingström
0

Exterminex

Ta hand om krypen innan dom utvecklas

Saatchi & Saatchi i London står som skapare för den här reklamen för Exterminex som syftar på att du måste se till att få bort ohyran innan dom utvecklas. Nu kan man ju hoppas på att folk får det gjort innan dom utvecklar A.I. Men budskapet når fram på ett nytt och smart sätt, som vanligt får man nästan säga, när det är signerat Saatchi & Saatchi.
Läs mer om Print, Exterminex,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Whiskas

Om hunden själv får välja

Första reklamen jag sprang på idag som fick mig att dra lite på smilbanden och det är alltid uppskattat. Min kinesiska är inte i toppklass så ni får klara er utan byrån som tagit fram idén. Den här skulle annars passa bra till AdMashup.
Läs mer om Print, Whiskas,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Wanted: Hungriga designers

Någon som gillar Apples?

Reklambyrån Tonic Communications i Dubai letar efter hungriga designers och illustrerar det med att någon har tuggat på det heligaste av det heligaste, Apple´s Logo. Its nice, I like. hungry designers wanted / email info@tonicdubai.com
Läs mer om Print, Apple, Tonic Communications, Dubai
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Amnesty International

Make some noise for human rights.

Rolig idé av DDB i Budapest, Ungern i deras kampanj för en konsert under Amnesty International. Synd att dom inte lagt ner lite mer tid på bilderna. Hade nog krävts lite mer eller bättre art direction även om dom lyckats hitta sköna ansiktsuttryck. Make some noise for human rights. Amnesty International. Concert Danube bank in front of the Parliament. 13.June@1PM
Läs mer om Print, Amnesty International,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Påskhälsning

Från TBWA

TBWA i Warsawa, Polen väljer att skicka en sen, eller tidig, påskhälsning med lite Diesel känsla på det här sättet. Borde dom inte visat bilder på något som kan relatera till dom själva istället? Nu känns det som om att det vore x22Dödenx22 som jobbar på TBWA. Finally a Sunday off. TBWA/Easter
Läs mer om Print, Påsk,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Nissan Tiida

Tillräckligt med plats

Alltid roligt när någon tar fram en ny vinkel på ett välkänt koncept och lyckas leverera samma budskap. Här har Publicis i Bukarest, Rumänien satt två folk grupper som inte har mycket till övers för varandra i baksätet, och tydligen så är det tillräckligt med plats där bak. All the space you need.
Läs mer om Print, Nissan,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Änglafallet

GAIS mot IFK Göteborg

Den 25 september är det dags för Göteborgsklassikern, derbyt mellan GAIS och IFK Göteborg. Inför matchen genomför GAIS kampanjen “Änglafallet”, för att öka engagemanget bland alla som är det minsta fotbollsintresserade och locka fler av båda lagens supportrar att se matchen live. Båda lagens logotyper har dessutom fått en tillfällig uppdatering matchen till ära. De fallande änglarna är hämtade från renässanskonstnärer som Rubens, Greco m fl. Ka...
Läs hela artikeln
Läs mer om Print, Annonser,
37.0°
+
Nicklas Tingström
0

Gold Shape

Slimningskräm

Kul att se att länder i mellanöstern börjat visa att dom vill vara med. Saudiarabien går väl hand i hand med Dubai, men resten är nog inte långt efter. Den här gången är det byrån The Classic Partnership Advertising i Riyadh, Saudiarabien som har gjort en för mellanöstern riktigt bra kampanj där slimningskrämen har gjort sitt jobb.
Läs mer om Print, Gold Shape, Saudiarabien