Facebook vill få stopp på clickbait-videos
Trevligt 
50.4°
+
Frode Wikesjö
0
Disney har en Obi-Wan Kenobi-film på gång
Som Stephen Daldry kanske ska regissera 
44.8°
+
Frode Wikesjö
0
Se taket på Mercedes-Benz Stadium stänga sig
Imponerande konstruktion 
117kg
+
Roger Åberg

Sony Ericsson

Från den mörka sidan

Visa inte -artiklar
/ Internet

Sony Ericssons kampanjsajt för sin telefon W595 som tydligen ska kunna publicera videoklipp direkt till YouTube. Tanken är att användarna ska ladda upp en bild och lite information om sig själva varpå ett YouTube-klipp genereras automatiskt från en videomall, som man sedan ska sprida till sina vänner via t ex Facebook.

Det känns som att det här var nära på att bli något bra.

Byrå: Brando, London

RSS 2 kommentarer till artikeln
fuzcoden
ingen kampanj där man har svårt att skilja "you're" från "your" kan ses som särskilt bra...
av fuzcoden, söndag 26 oktober 2008 kl 13:12
micerl
Spot on!

Det kanske skall ses som än mer "User content-ish" med dålig engelska.
av micerl, måndag 27 oktober 2008 kl 08:54
Kommentera artikeln